Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka nebyla doručena. Na email přišly 3 zprávy typu omlouváme se, zásilka bude doručena zítra.Nikdo nepřijel, sem doma!Po telefonu jsem zjistila, že zásilka byla vrácena a odesílatelem přebrána. Nemám vánoční dárky, nemám víc jak 4.tisíce! Můžu jen znovu objednat zboží, které už mi do vánoc nebude doručeno a budu - 9.tisíc. Moc děkuji řidiči, který zavážel zboží v týdnu od 3.12-7.12.2018 že se neobtěžoval doručit balíček do Neřežína! Zajímavé je, že pokud mám balíček uhradit v hotovosti, vždy je doručen a pokud je balíček jen na předání, již zaplacený, tak už je problém! Určitě se příště obrátím na jiného dopravce.
číslo zásilky 22001612860
Na zákaznické lince jsem chtěla od operátorky M. Svobodové zjistit jméno, popřípadě kontakt řidiče který mi měl zásilku přivézt. Bylo mi řečeno, že tyto informace mi nesmí poskytnout. A nekontaktovali mne telefonicky proto, že jsem telefon do objednávky neuvedla. Podotýkám, že není možné odeslat objednávku bez uvedení telefonu...
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.