Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28808Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Marcela Dohnalová

Znění stížnosti

Zásilka nebyla doručena. Na email přišly 3 zprávy typu omlouváme se, zásilka bude doručena zítra.Nikdo nepřijel, sem doma!Po telefonu jsem zjistila, že zásilka byla vrácena a odesílatelem přebrána. Nemám vánoční dárky, nemám víc jak 4.tisíce! Můžu jen znovu objednat zboží, které už mi do vánoc nebude doručeno a budu - 9.tisíc. Moc děkuji řidiči, který zavážel zboží v týdnu od 3.12-7.12.2018 že se neobtěžoval doručit balíček do Neřežína! Zajímavé je, že pokud mám balíček uhradit v hotovosti, vždy je doručen a pokud je balíček jen na předání, již zaplacený, tak už je problém! Určitě se příště obrátím na jiného dopravce.


Produkt

číslo zásilky 22001612860


Požadované řešení

Na zákaznické lince jsem chtěla od operátorky M. Svobodové zjistit jméno, popřípadě kontakt řidiče který mi měl zásilku přivézt. Bylo mi řečeno, že tyto informace mi nesmí poskytnout. A nekontaktovali mne telefonicky proto, že jsem telefon do objednávky neuvedla. Podotýkám, že není možné odeslat objednávku bez uvedení telefonu...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:52, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.