Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Používám internet připojený na pevnou linku.Internet využívám v létě na chalupě a v zimě v bytě.Při požádání pro připojení na druhou adresu začali problémy tím že jsem měl platit dvě linky po upozornění mi bylo slíbeno p Turkem,že to dají do pořádku.Několik plateb jsem zaplatil příkazem i když mám platbu inkasem s limitem 500Kč.platím 399Kč.Jestli to dali do pořádku mi není jasné,neboť jsem dostal několik sdělení na zaplacení pokuty nedodržení termínu platby,později zaslán dobropis na umazání pokuty.I když mám platbu inkasem mám každý měsíc nějaký problém.Vždy se obracím meilem na pracovníky námětu a stížností,kde se jich vystřídalo šest Poslední to byla p.L.Benčíková,která mi neodpověděla na moji otázku a problém nevyřešila.Těchto problémů je dalekovíc,protože jsem starší člověk už mě nebaví,každý měsíc řešit problémy ch odit do banky a na prodejnu.Jelikož toto řešení nemá konce rozhodl jsem smlouvu ukončit,bez náhrady pro ztrátu důvěry a mizerné služby.Ještě bych rád upozornll na nekalé praktiky týkající se délky.Já mám smlouvu od R 05 2017 a při každé změne je vystavena nová smlouva tak,že nikdy nekončí.Mám u takové solečnosti setrvat?
Učastnická smlouva č.55842593 DSL2637304 Pevný internetS VDSL.
Dořešit platbu a zrušit smlouvu,nejsou splněny požadavky,změny k horšímu během trvání smlouvy a další komplikace z toho vyplývající.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud se jedná o smlouvu uzavřenou na dobu určitou, může spotřebitel smlouvu předčasně vypovědět. Společnost však v takovém případě může, dle § 63 odst. 1 písmena p) zákona o elektronických komunikacích, účtovat spotřebiteli úhradu až ve výši jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.