Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.3.2014 jsem odstoupil od kupní smlouvy v zákonné lhůtě do 14 dnů a uvedl jsem důvod - nefunkční zboží:
Tablet se vstupem pro 3G dongle cena 1440,- Kč
Zboží jsem vrátil a 30.3.2014 zaslal společnosti podací lístek poštovné 103,- Kč. Společnost Zapakatel vrátila 1440 K4 až po telefonickém a mailovém upozorněníaž 8.4.2014, přičemž nevrátila poplatek za poštovné a sdělila mě mailem, že na vrácení poštovného nemám nárok. Opětovně jsem dne 2 x 10.4.2014 vyzval k zaplacení, protože dle OZ mám na vrácení nárok.
Tablet se vstupem pro 3G dongle cena 1440,- Kč
Zaplacení nákladů ve výši 103,- K4č tj. poštovné za vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní
|
Tweet |
Dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitel právo i na vrácení nákladů na dodání, které prodejci v rámci smlouvy uhradil. Spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu hradí pouze náklady na odeslání zboží zpět k prodejci.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Pokud má spotřebitel vůči společnosti nějaké pohledávky, je nutné je přihlásit do insolvečního řízení.
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.