Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si zde boty za bezmála 4000,-Kč měl je na noze párkrát a rozpadly se. Ihned jsem je zaslal k reklamaci, po měsíci mi odpověděli, že jsem zboží nekoupil u nich a tedy není co reklamovat. Komunikace je na bodu mrazu, jsou arogantní, chvástají se tím, že denně vyřizují tisíce objednávek a kontroly se tedy nebojí. Já mám čínské Lacosty co jsou na vyhození a obchod odmítá přijmout zodpovědnost.
Lacoste Chaymon 118 CAM00122B1
Vrácení financí.
|
Tweet |
Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za vady výrobku odpovídá prodávající, který je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen přijmout reklamaci. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, dle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 3 000 000 Kč.
Spotřebitel může prokázat, že zboží u prodejce zakoupil např. účtenkou, fakturou, potvrzením objednávky, výpisem z účtu, svědeckou výpovědí apod.
Podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zákazník u nás skutečně zakoupil obuv Lacoste, v květnu 2018. Cena byla 2989 Kč, nikoliv 4000 Kč. K reklamaci došlo, bohužel zákazník se u nás snažil vyreklamovat úplně jiné boty, které nepocházejí z našeho obchodu. Nikdy jsme tyto boty nepodávali. Jedná se o úplně jiný typ obuvi než je uvedené v objednávce, potažmo na faktuře.
Něco podobného mi také chtěli namluvit, boty od nich mám, jen nechtěli přiznat že jsou z Činy a ne originál Lacoste. Obchod prodává levné napodobeniny z Číny (asi Aliexpress) a pak se diví, že se lidi bouří (viz recenze obchodu po celém internetu) když pak něco reklamujete řeknou toto: "To u nás nebylo koupeno" a pošlou vás do ****.
Důkladné a relevantní posouzení toho, zda se skutečně jedná v daném případě o produkt, který spotřebitel u společnosti zakoupil, či ne, bohužel není v možnostech naší služby. Další postup proto doporučujeme vést s pomocí ČOI (pro odkazy viz naše úvodní vyjádření).
Vzhledem k uvedenému jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít.