Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 12.12.2018, jsem si zakoupila u vaší společnosti sýr, kde byla na etiketě vyznačena jiná cena než mi byla u pokladny účtovaná.Sice sýr odpovídal názvu, ale někdo za zaměstnanců nalepil špatnou cenu za kilo, takže za sýr jsem zaplatila místo 31,21 Kč, 62,42 Kč. Další problém byl v diářích, kde byly diáře vyskládány za cenou 19.90 Kč a u pokladny mi byla naúčtovaná cena 69,90 Kč.Pokud tyto diáře jste již neměly, tak měla prodavačka zrušit tuto cenovku a ne naskládat diáře dražší. Jedná se o klamání zákazníka. Jelikož se mi to ve Vaší společnosti stalo, již několikrát, proto píši tuto stížnost.
Sýr Krolewski 45, natištěná etiketa 0,241 kg / 129,50 Kč/ kg 31,21 Kč, Diář kapesní 69,90 Kč
Požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážená společnost, na Vaši bezplatnou linku se nemůže zákazník dovolat, jelikož jsem to ve středu zkoušela asi pětkrát, a vždy mě bylo sděleno, že operátoři jsou obsazeni a máme použít servis. Pokud by jste měli zájem něco vyřešit, tak máte zákazníků email adresy.
Vážená zákaznice, děkujeme za Vaši reakci.
Mrzí nás, že jste se nemohla dovolat na naši bezplatnou linku. Zašlete nám prosím své telefonní číslo na e-mailovou adresu service@kaufland.cz, rádi se Vám ozveme zpět.
Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dnes mi ve Vaší společnosti vrátili rozdíl za sýr, diář jsem zatím nereklamovala, jelikož je to neprůkazné a nemíním se dohadovat, že jsem se špatně podívala.Jinak děkuji za Vaši reakci. A přeji příjemné svátky.
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.