Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#28815Špatně napočítaná cena, špatně označené výrobky naúčtované výce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Eva Prchlíková

Znění stížnosti

Dne 12.12.2018, jsem si zakoupila u vaší společnosti sýr, kde byla na etiketě vyznačena jiná cena než mi byla u pokladny účtovaná.Sice sýr odpovídal názvu, ale někdo za zaměstnanců nalepil špatnou cenu za kilo, takže za sýr jsem zaplatila místo 31,21 Kč, 62,42 Kč. Další problém byl v diářích, kde byly diáře vyskládány za cenou 19.90 Kč a u pokladny mi byla naúčtovaná cena 69,90 Kč.Pokud tyto diáře jste již neměly, tak měla prodavačka zrušit tuto cenovku a ne naskládat diáře dražší. Jedná se o klamání zákazníka. Jelikož se mi to ve Vaší společnosti stalo, již několikrát, proto píši tuto stížnost.


Produkt

Sýr Krolewski 45, natištěná etiketa 0,241 kg / 129,50 Kč/ kg 31,21 Kč, Diář kapesní 69,90 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 14:40, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2018 17:01, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.12.2018 21:32, před 6 lety


Eva Prchlíková

Vážená společnost, na Vaši bezplatnou linku se nemůže zákazník dovolat, jelikož jsem to ve středu zkoušela asi pětkrát, a vždy mě bylo sděleno, že operátoři jsou obsazeni a máme použít servis. Pokud by jste měli zájem něco vyřešit, tak máte zákazníků email adresy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2018 11:08, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Vaši reakci.

Mrzí nás, že jste se nemohla dovolat na naši bezplatnou linku. Zašlete nám prosím své telefonní číslo na e-mailovou adresu service@kaufland.cz, rádi se Vám ozveme zpět.

Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.12.2018 14:03, před 6 lety


Eva Prchlíková

Dnes mi ve Vaší společnosti vrátili rozdíl za sýr, diář jsem zatím nereklamovala, jelikož je to neprůkazné a nemíním se dohadovat, že jsem se špatně podívala.Jinak děkuji za Vaši reakci. A přeji příjemné svátky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:28, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.