Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28816Nezaplacena úhrada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Miroslav Šebora

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych rict ze 19.11 jsem posílal dvě zplatky v hodnotě 1304 Kč nějak po 4 dnech mi porad nebyla aktivni karta ! Tak jsem volal znova na t mobile zda jim už přišli peníze pak i mi v telefonu rekla ze žádné peníze nebyli přičteny . Přišlo mi to zvláštní tak jsem si zkontroloval variabilni symbol a číslo účtu vše sedelo. Tak jsem tam volal znova řekli mi ze to musí dat na dohledávku 29.11 ad se pak znova ozvu tak jsem. Následujících týden volal znova paní mi rekla ze mám poslat doklad o zaplacení který jsem však už i dokládá primo v prodejně. Tak jsem čekal dále po další týdnu jsme volal znova opět mi řekli ze peníze nemůžou dohledat! Ad se obrátím na banku však banka mi rekla vše probehlo vse pořádku! Dnes jsem volal znova je 12.12.2018 dnes mi paní rekla ze by to mělo jít ze peníze přišli a však jen za jeden měsíc ! Zbivajici měsíc se s té částky neuhradí a byl však poslán a prisla mi tam pokuta 100 korun teď mám další měsíc snad přes 1tisic korun k zaplacení ale já jsem skoro měsíc byl bez telefonu banka rekla ze to nebyla jejich chyba od t-mobile taky to nebyla ale já však teď musím platit za něco když jsem skoro měsíc Nemohl telefonovat a psát ! . Kdy bych já osobně to neřešil tak se mi snad ani nikdo do teď neozve přitom za nic nemuzu já jsem vše poslal . Kdy by to byl jen týden tak to chapu ale skoro měsíc ? Miroslav Šebora


Požadované řešení

Nějaká náhrada za tu dobu co jsem nemohl nikde volat a psát!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 14:30, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním zaplacených částek, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.