Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28820Komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Veronika Pataky

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěla bych podat stížnost na poštu v Citonicích 66902.
Není to poprvé,co je s ní problem.Poprve mi přišlo psani do schranky,že mám dopis k vyzvednutí na poště,jela jsem tam a pan za prepazkou mi oznamil,ze dopis tam zřejmě jeste neni (2 dny po uložení na postu) tak jsem mu rekla,ze tam byt musí a on že se už asi poslal zpět.Což je nemožné,jelikož jsem mela jeste tyden po vyzvednutí,dál se se mnou nebavil.Dopis jsem samozřejmě neobdrzela a co v nem bylo,nevim. Po telefonu se mnou nikdo nekomunikoval.Dnes nastal dalsi pproblem,manzel si sel vyzvednou psaní,na poště nikdo nebyl i přesto,že na lístku byla otevírací doba do 17:00,stejne tak jako na ceduli u posty.Zkousely jsme volat ale marně!!!! Na poště jsme byly v 16:00!!!!


Požadované řešení

Lepší komunikace s klienty!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:40, před 6 lety

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.

Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.