Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28821Súťaž

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Martin Šponiar

Znění stížnosti

Po dvoch mesiacoch mi stále neprišli veci zo súťaže o HP OMEN príslušenstvo


Produkt

HP OMEN slúchadlá, myš, podložka, ruksak


Požadované řešení

Bol by som rád keby to už došlo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 14:44, před 6 lety

Nabídka ohledně vyhlášené soutěže, je pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl této výhry soudně domáhat, domníváme se, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto výhru nelze úspěšně vymáhat. Pokud by se jednalo o podvodné jednání ze strany společnosti lze tedy uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.