Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den vím že to asi nebude k ničemu,ale už je toho hodně jezdím denně do zaměstnání do Hranic na Moravě udělají se nové jizdni rady a vůbec to nejezdí jak má normální smrtelník nemá nárok na žádné výhody důchodci a studenti jezdí za pár korun a pracující člověk bohužel. Jezdí ráno tři vagóny a věčně je tam zima a přijde průvodci a řekne ať si presedneme či je to problém nebaví to nikoho co může tak zruzite nebo to jezdí tak špatně že to člověk nestihne opravdu je to něco hrozného osobní vlaky jsou jako lednice a odpoledne jako peklo a rychlíky to raději neřeším třeba se dočkám zajímavé odpovědi.
Zlepšení.....
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.