Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Som velmi nespokojna a sklamana z celkoveho pristupu tejto stranky. Pred vyse mesiacom som si objednala z tejto stranky botasky pre priatela air max. Objednavala som 1 krat nieco z internetu mam radsej kamenne obchody kde si mozem veci realne pozriet a zhodnotit, ale nakolko idu vianoce chcela som "vyhodne" nakupit naco som doplatila. Vobec mi neragovali na emaily a ak som ich neposlal aspon 10 tak ani jeden. Jedine co mi poslali bolo cislo balika aby som si ho mohla sledovat.. samozrejme botasky dorazili na colnicu kde mi ich odmietli dat pretoze je to fake. Ta bezmocnost vidiet ich nazivo a nemoct si ich zobrat a urobit radost ako som planovala priatelovi. Mala som na vyber 2 moznosti bud sa s nimi sudit alebo ich poslat naspat a ziadat vratenie penazi... uz vidim ako mi vratia peniaze ked mi neboli schopny ani odpovedat na email... kebyze viem objednam a aliexpresu fake za 15 eur a nie za 80...
Model: CZ1001853Obuv Nabídka1001853
Pozadovala by som o vratenie penazi nakolko som bola oklamana a natrapila som sa s vybavovanim a vobec nejakou odpovedou na moju objednavku
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Chargeback pomůže v situacích, kdy zákazník nedostal zaplacené zboží, bylo mu strženo více peněz, než mělo, nebo byl jinak podveden. Uvedený postup se dá použít v případě potíží při nákupu na internetu jak v tuzemských e-shopech, tak i u obchodníků z jiných zemí Evropské unie.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.