Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, ve vyse uvedenem obchode jsem koupila nausnice, u kterych bylo inzerovano, ze obsahuji krystal Swarovski. Soucasti zasilky nebyl certifikat pravosti a pote, co asi po 2 mesicich pouzivani nausnic "krystal" znicehoznic vypadl a ja zjistila, ze je to jen kousek nalepeneho plastu, jsem o pravosti zacala dost pochybovat. Na reklamace majitelka obchodu reaguje neprijemne, podrazdene a hlavne neochotne. Sdelila mi, at si tam vypadly plast dolepim sama, coz mi neprijde zrovna spravny postup pri vyrizovani reklamace. Prosim o provereni teto firmy. Dekuji a preji prijemny den. Olga Brandtova
http://kralovnasperku.cz/e-shop/nausnice/nausnice-z-kristalu-swarovski-elements/krouzky-krystal-detail.html Dle meho neobsahuji uvedeny krystal Swarovski
Proverit pravost inzerovaneho zbozi - zda se skutecne jedna o krystaly Swarovski, kdyz neobsahuji certifikaty pravosti (jak tomu u takovych sperku byva).
Uvedene zbozi jsem chtela reklamovat a pote, co jsem po pani chtela proplatit postovne, me zacala napadat, ze jsem nausnici schvalne znicila sama.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace - tedy vytčena vada u prodejce, je prodejce povinný vystavit reklamační protokol a v případě zamítnutí reklamace vydat písemné odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud bylo toto ustanovení prodejcem porušeno, lze podat podnět České obchodní inspekci.
V případě, že se nejednalo o krystaly, které byly v popisu inzerátu, jednalo by se o nedodržení jakosti.
Paní Císařová Veronika byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.