Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28835Oprava notebooku nekvalitním dílem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Michal Tolar

Znění stížnosti

Dobrý den,

Obracím se na Vás s žádosti o radu a pomoc s řešením špatně provedené reklamace notebooku.

U prodejce CZC jsem dne 1.9.2016 zakoupil notebook Lenovo Yoga 500-15IBD.
který jsem dne 29.8.2018 reklamoval s vadou obrazu (artefakty, černá nebyla černa ale tvořila jakousi texturu podobnou dřevěnému dekoru a náhodně zkreslovala barvy na displeji do růžového či zeleného nádechu).

dne 13.9.2018 jsem převzal notebook od prodejce zpět s tím, že v záruční lhůtě byla provedena výměna LCD panelu. k zapnutí notebooku a jeho ozkoušení jsem se dostal až v druhý den večer.

Bohužel se ukázalo že technik ve smluvním servise, který řešil záruční opravu udělal při výměně LCD panelu chybu, a během montáže začalo cosi tlačit na panel zevnitř tak, že se u dolního kraje displeje zobrazovaly zkreslené barvy a tak jsem hned druhý den 15.9.2018 odevzdal notebook na reklamaci znovu s tím že požaduji nápravu.

26.9.2018 se notebook vrátil z druhé záruční reklamace s poznámkou, že proběhla další výměna LCD panelu. Pro jistotu jsem ho zkontroloval ihned na místě předání a vše se zdálo v pořádku.

Nyní však 30.11.2018 se na vyměněném panelu projevila vada a to že se již po cca 3 minutách zobrazení statického obrazu (Gmail, Youtube), tento obraz do panelu vypaluje. po jak dlouhé době pak mizí jsem nevypozoroval, ale druhý den se zapnutím notebooku začínám zase znovu.

Po kontaktu CZC mi bylo sděleno že i přes to, že vyměněný panel je vadný a jeho vada nemohla být zřejmá ihned po opravě, nevztahuje se na opravu této vady záruka, jelikož notebook jako celek má již zákonnou záruční lhůtu propadlou. Byl mi nabídnut placený servisní zásah se kterým nesouhlasím, jelikož podezírám smluvní servis ze záměrného použití nekvalitních dílů.

Prosím tedy o radu, zda jsem v této situaci bez šancí a na bezplatnou opravu opravdu nemám nárok, či zda jsem v právu a společnost CZC má zajistit bezplatnou opravu takovéto závady. Nerad bych zasílal na svátky notebook k opravě zbytečně, abych se po 14ti dnech dozvěděl že je potřeba si třetí opravu LCD panelu zaplatit.

Děkuji

M.Tolar


Produkt

Lenovo Yoga 500-15IBD (SN:80N600F0CK)


Požadované řešení

Bezplatná oprava LCD panelu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 09:43, před 6 lety

Dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, může spotřebitel uplatnit právo na odstranění vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Dle ustanovení § 1922 odst. 2 občanského zákoníku, vytkl-li spotřebitel prodejci vadu oprávněně (reklamace mu byla uznána), neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou spotřebitel nemůže vadný předmět užívat.

Spotřebiteli se tak daných dvacet čtyři měsíců na uplatnění reklamace prodlouží o dobu, kdy byla daná věc u prodejce na opravě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.