Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 11.12.2018 jsem byla na nákupu obchodě Tesco v Americké ulici v Kladně, nákup jsem platila u pokladny s obsluhou kreditní kartou.
Když jsem odcházela z obchodu zastavil mě člen security s tím ,že mi
údajně alarmuje nákup.Musela jsem se vrátit a přesto ,že jsem na všechno zboží předložila účet , zboží mi bylo opakovaně kontrolováno, musela jsem
i já projít signalizačním zařízením, což bylo pro mě značně dehonestující. Přesto,že nebylo nic zjištěno,nadřízený člena security se choval jako bych byla nějaký zločinec,jako bych něco odcizila, přestože jsme měla celý nákup dle nákupního paragonu zaplacený!Poťom řekl podřízenému ,,ať mě pustí,,aniž by se vzhledem k ostudě ,kterou mi před ostatními nakupujícími udělal jakýmkoliv způsobem omluvil.
Žádám aby z postupu této služby byly vyvozeny příslušná kázeńská opatření, není možné slušné nakupující před ostatními lidmi v obchodě bezdůvodně kriminalizovat!
Žádám od ostrahy omluvu,jinak se obrátím na Policii ČR a budu žádat prošetření incidentu z důvodu poškození mé pověsti a osobní integrity.
omluva a kázeňské potrestání zaměstnanců security
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.