Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28837NEVHODNÉ JEDNÁNÍ OSTRAHY V SUPERMARKETU TESCO v Kladně v AMERICKÉ ULICI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Drahomíra Fischlová MUDr ,emeritní primář

Znění stížnosti

Dne 11.12.2018 jsem byla na nákupu obchodě Tesco v Americké ulici v Kladně, nákup jsem platila u pokladny s obsluhou kreditní kartou.
Když jsem odcházela z obchodu zastavil mě člen security s tím ,že mi
údajně alarmuje nákup.Musela jsem se vrátit a přesto ,že jsem na všechno zboží předložila účet , zboží mi bylo opakovaně kontrolováno, musela jsem
i já projít signalizačním zařízením, což bylo pro mě značně dehonestující. Přesto,že nebylo nic zjištěno,nadřízený člena security se choval jako bych byla nějaký zločinec,jako bych něco odcizila, přestože jsme měla celý nákup dle nákupního paragonu zaplacený!Poťom řekl podřízenému ,,ať mě pustí,,aniž by se vzhledem k ostudě ,kterou mi před ostatními nakupujícími udělal jakýmkoliv způsobem omluvil.
Žádám aby z postupu této služby byly vyvozeny příslušná kázeńská opatření, není možné slušné nakupující před ostatními lidmi v obchodě bezdůvodně kriminalizovat!
Žádám od ostrahy omluvu,jinak se obrátím na Policii ČR a budu žádat prošetření incidentu z důvodu poškození mé pověsti a osobní integrity.


Požadované řešení

omluva a kázeňské potrestání zaměstnanců security


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 08:12, před 6 lety

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 11:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.