Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Od 5.12.2018 máte u sebe zásilku č. 01073247804. Do dnešního dne 13.12. stále nejste schopni ji doručit.
Pokaždé volám, pokaždé operátor zásilku urguje a doporučuje volat znovu další den nebo v ten samý den, "jestli náhodou bude zásilka předána k doručení".
Dne 7.12. byl údajně z Vaší strany pokus o doručení. V systému jste si dovolili napsat, že jsem nebyla zastižena, je to lež. Stejně tak mi Váš řidič pan Horváth lhal. 7.12.´v pátek mi bylo sms oznámeno, že doručí balík mezi 13:47-15:47. v 18:15 jsem přijala od řidiče hovor, kde se v úvodu představil ale ani se mne nesnažil identifikovat, první věta byla "Platila jste mi ten balík??!"..zaskočila ho moje odpověď, že by mi ho v první řadě musel doručit. Poté se vymluvil, že se mu rozbilo auto a musel předat balíky jinému řidiči, který očividně nestihne zásilku doručit. Poprosil mne zda vydržím do pondělí. Souhlasila jsem, jelikož v téhle situaci jsem neměla na výběr. Nyní vím, že to byla chyba. V pondělí mi nebylo nic doručeno, ani sms s informací kdy zásilka přijde. Po zavolání na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že jste se snažili zásilku doručit 7.12. ale nebyla jsem zastižena. Musela jsem vysvětlovat výmluvy řidiče, které jsem obdržela a hájila svou situaci, která ale operátora nezajímala. A takto se to točí každý den, telefonát k Vám, informace o tom, že zásilka je v depu, samozřejmě bez možnosti zjištění kde je chyba, kdy zásilka bude doručena, kdo si toto celé vezme za odpovědnost, nic. Operátoři každý den údajně zásilku urgují, ale nic se neděje.
Zásilka nevyhovuje podmínkám na uložení do parcel shopu z důvodu rozměrů. A už vůbec nevidím důvod, proč bych si pro zásilku měla jezdit do Modletic.
Požaduji okamžité vyřešení, což je doručení mé zásilky na uvedenou adresu. také omluvu a navrácení poplatku za dopravu odesílateli.
Zásilka č. 01073247804
Požaduji okamžité vyřešení, což je doručení mé zásilky na uvedenou adresu. také omluvu a navrácení poplatku za dopravu odesílateli.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.