Společnost


Michaela Draštíková

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28844Reklamace MT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Miroslava Kapríšková

Znění stížnosti

Firma převzala MT k reklamaci, dodnes nemám žádné potvzení o přijetí reklamace,jen potvrzení od České pošty, nemohu se tam dovolat a když se dovolám, rozumím tomu člověku každé 10.slovo a jen výmluva!


Produkt

MT Samsung Galaxy J7 (2016) Bílá barva


Požadované řešení

Ráda bych dostala svůj telefon zpět,ať už opravený, či ne. Myslím, že pokud se firma dostala do jaké koliv potíže, není snad důvod si ponechávat další a další zboží, které není jejich. Pokud má firma problém, není nic jednodušího informovat o tom veřejně. Je to mnohem víc k pochopení, než když přijmou věc k reklamaci a pak odmítají jakékoliv zpětné vrácení, či jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 10:44, před 6 lety

"S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 17:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.