Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič s telefonním číslem 734 108 555 mi měl dne 12.12.2018 doručit balík na mnou uvedenou adresu domů. Číslo zásilky 40652046893. V den a hodinu doručení jsem byla doma, nikdo nepřijel ani nevolal. Druhý den (dnes 13.12.) ráno mi přišla sms, že mou zásilku budou opětovně doručovat. Za hodinu a půl na to mi přišla sms, že moje zásilka byla doručena do Parcel Shopu. Chci podat stížnost na řidiče, který se ani neobtěžoval mě kontaktovat s bez mého souhlasu vyhodil mou zásilku v Parcel Shopu, což jsem si neobjednala a zkomplikovalo mi to celou situaci. Vzhledem k tomz, že jsem si objednala knihy je zásilka těžší a nedá se před tím obchodem parkovat autem, takže se s balíkem budu muset táhnout že?!! Proč asi jsem si objednala balík až domů? Abych si pro něj musela jet do Parcel Shopu?!!! Jsem s přístupem řidiče maximálně nespokojená.
Vždy jsem byla s PPL spokojená, ale to nyní skončilo a již si přes vás nebudu nic objednávat!!! Zaměstnáváte naprosto neschopný a nespolehlivý lidi.
Knihy
Požaduji potrestat řidiče, odebrat mu za jeho přístup a laxnost ohodnocení/prémie.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.