Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28852Doručování balíku BA0541207272M

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Zdenka Minaříková

Znění stížnosti

Dne 10.12.18 mi bylo avizováno mailem doručení balíku, bez bližšího upřesnění času dodání.Doručovatelky volaly na udané tel.číslo cca 5 min.před doručením, což pokud nestojíte ve dveřích tak nemůžete zásilku přebrat.12.12.jsem chtěla balík vyzvednout na dodací poště, kde bych strávila ve frontě 2 hodiny.Prostřednictvím aplikace ČP jsem požádala o nové doručení, to proběhlo dnes bez jakéhokoliv oznámení, takže jsem opět zásilku nedostala, i když jsem byla doma.
Nemohla by se konečně ČP začít chovat jako ostatní dopravci?
1.Avízo den dopředu
2.SMS s hodinový určením ráno v den doručení
3.Telefon alespoň 15 min před předáním

Vzhledem k výše popsanému se nedivím že na ČP všichni nadávají, protože to co zvládají PPL, Geis atd je zřejmě pro státní podnik nepřekonatelný problém.
Z.Minaříková


Požadované řešení

Asi by neuškodilo vyměnit IT a vedení pošty, protože ty poslední v řadě co venku mrznou a moknou dělají co mohou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:37, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.