Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28855Podvodná činnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Vanda Petrovičová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Na webových stránkách seznamky-be2 je uvedena částka v hodnotě cca 100 kč za roční členství, ale při zaplacení se strhne cca 5tis. kč. Bez potvrzující sms od banky, jelikož jako jedinná společ. tuto službu nepodporuje. Po snaze se kontaktovat, se nic neděje, jen odešlou, že se ozvou do 5 pracovních dní a přitom se tak nestane. Žádná odezva a při zádání požadavku na zakaznickyservis@be2.cz můj dotaz několik dní čeká na schválení, jelikož ho nezveřejní, nebyla by to pro ně správná reklama. Ráda bych svoji zaplacenou částku zpět a zrušení všech údajů co o mě mají.Děkuji.
Petrovičová


Produkt

Po snaze se kontaktovat, se nic neděje, jen odešlou, že se ozvou do 5 pracovních dní a přitom se tak nestane. Žádná odezva a při zádání požadavku na zakaznickyservis@be2.cz můj dotaz několik dní čeká na schválení, jelikož ho nezveřejní, nebyla by to pro ně správná reklama.


Požadované řešení

Ráda bych svoji zaplacenou částku zpět a zrušení všech údajů co o mě mají.Děkuji.
Petrovičová
734 672 228
vanda.pet@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 10:41, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2018 14:35, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2019 19:58, před 6 lety


Vanda Petrovičová

Částka mi byla v plné výši navrácena na účet. Ke smazání mého účtu na stránkách be2 došlo až po několikaterém opakování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.