Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Na webových stránkách seznamky-be2 je uvedena částka v hodnotě cca 100 kč za roční členství, ale při zaplacení se strhne cca 5tis. kč. Bez potvrzující sms od banky, jelikož jako jedinná společ. tuto službu nepodporuje. Po snaze se kontaktovat, se nic neděje, jen odešlou, že se ozvou do 5 pracovních dní a přitom se tak nestane. Žádná odezva a při zádání požadavku na zakaznickyservis@be2.cz můj dotaz několik dní čeká na schválení, jelikož ho nezveřejní, nebyla by to pro ně správná reklama. Ráda bych svoji zaplacenou částku zpět a zrušení všech údajů co o mě mají.Děkuji.
Petrovičová
Po snaze se kontaktovat, se nic neděje, jen odešlou, že se ozvou do 5 pracovních dní a přitom se tak nestane. Žádná odezva a při zádání požadavku na zakaznickyservis@be2.cz můj dotaz několik dní čeká na schválení, jelikož ho nezveřejní, nebyla by to pro ně správná reklama.
Ráda bych svoji zaplacenou částku zpět a zrušení všech údajů co o mě mají.Děkuji.
Petrovičová
734 672 228
vanda.pet@seznam.cz
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Částka mi byla v plné výši navrácena na účet. Ke smazání mého účtu na stránkách be2 došlo až po několikaterém opakování.