Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, objednali jsme kytaru a místo kytary nám přišlo nějaké světlo...vůbec to nechápu. Přišlo to v obrovské krabici, kterou jsem ani nemohl dát do auta, doma jsme to pro jistotu otevřeli na kontrolu a nevěřil jsem svým očím. V krabici byla jen malá krabička....bez jakékoliv vystýlky.
Volal jsem na hotline, ale tam byla jen arogantní slečna, která sdělila že máme smůlu. Poprosil jsem o informaci, na jakých prodejnách se ještě kytara nachází a tuto informaci odmítla sdělit. Vůbec neměla zájem problém řešit.
Prosím, okamžitě zašlete správné zboží. Máme to jako dárek na Vánoce pro děti.
Objednávka č. 1102881012
Dodání do Vánoc
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, pane Kořánku,
toto nás velmi mrzí a za komplikace spojené s objednávkou se Vám omlouváme. Vaši stížnost ihned předáváme našim odpovědným kolegům ze zákaznické linky, kteří Vás budou co nejdříve kontaktovat a věc s Vámi vyřeší.
Děkujeme za upozornění a ještě jednou se omlouváme za komplikace. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.