Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 04.12.2018 jsem na poště v Troubelicích 783 83 podal dobírku pod poštovním číslem RR648257979, za kterou jsem zaplatil částku 55 Kč. Dnešního dne to je 13.12.2018 mi byla zaslána SMS zpráva, že byla zásilka dnešního dne doručena adresátovi. Jednalos e o obyčejnou obálku, která měla být vhozena do poštovní schránky, tak nechápu, za jakého důvodu trvalo dodání celých 7 dní. Toto mi příjde nějaké neúměrné s ohledem na to, že všude běží Vaše reklamy Dnes podáte zítra dodáme. To si opravdu tento pdopnik dělá s lidí srandu?
Pokud nejste schopni doručit zásilky včas enbo alespoň do tří pracovních dní, bude lepší, když se nebudete žádnými nesplnitelnými reklamami,(za které mimo jiné také platíte nemalé peníze) chlubit. Nebo je Vám to jedno, vždyt to spotřebitel zaplatí?
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.