Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28859CZC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Boris Zykov

Znění stížnosti

Dobry den vážený,
mam dotaz ohledné zboží, který jsem zakoupil v CZC.cz na pobočce v Praze.
Jde o domácí kino, který jsem zde zakoupil a po 20 dnech od nákupu přestal fungovat přední reproduktor ze kterého byl vidět a cítit kouř, pak přestal správné fungovat i ekvalizér.
Zboží jsem řádné zabalil podle reklamačního protokolu a poslal na reklamaci. Po měsíci jsem dostal email s tím, že zboží je připraveno k vyzvednuti na prodejně na Proseku. Vzhledem k tomu že mam zkušenosti z PPL parcel shopem vím, jak dopravci zachází s balíky, a tak jsem poprosil prodejce, aby pro mne zboží rozbalil a ukázal. Po rozbaleni jsem zjistil, že domácí kino má poškrábaný bluray, poškrábaný a ulomeny kousek čeřeného laku na modemu pro napojeni reproduktoru a poškrábané (rýhy, kdyby je poškrabali šroubovákem) jsou i tří sloupové reproduktory.
Hned na miste jsem to oznámil prodejci a řekl že v tomhle stavu zboží nevyzvednu z důvodu, že stav zboží neodpovídá tomu, ve kterém zboží bylo před reklamaci, proto chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze v hodnotě 11.990,- Kč a zboží bylo zase posláno na reklamaci.
Servis moji reklamaci neuznal a do emailu mi napsali že zákazník si zvolil způsob reklamace ¨oprava¨ a tak mu bylo vyhoveno.
Znovu jsem přisel na prodejnu a zase nechal zboží rozbalit z krabice, už tam byli nekryté reproduktory vyměněny za nové, ale zůstali tam tří poškrábané stojany na reproduktory. Znovu jsem to oznámil prodejci a řekl že v tomhle stavu zboží nevyzvednu, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit své peníze. Na to prodejce řekl že by to musel zaplatit on sám a že už mi reklamaci nevezme, že to mam řešit přes ČOI. Tak jsem se zeptal na jméno jeho kolegy, který ode mě zboží přebral a který je za to zboží odpovědný. Na to odpověděl že jméno kolegy a svoje jméno mi neřekne ze soukromých důvodů, na co jsem mu řekl že to jméno vyžaduju kvůli ČOI, nic. Tak jsem řekl že chci mluvit z hlavním pobočky na to mi odpověděl, že nikoho nezavolá.
Takové jednáni a ten přistup se mi vážné nelibí, je to nepřípustné, chci ten problem řešit dál.
Potřebuju Vaši radu.

Děkuji za pochopeni a odpověď


Produkt

Samsung HT-J5550W


Požadované řešení

Jakýkoliv řešeni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 10:03, před 6 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.