Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, ještě ani neskončil rok 2018, a já jsem opět absolutně nespokojená se službami O2. Na začátku tohoto roku, jsem cca 2 měsíce řešila problém s TV a internetem. Včera brzo ráno přestal fungovat jak internet tak TV. Problém jsme s manželem nahlásili na ONLINE-poruchy, s tím, že problém vyřeší do 36 hodin. Dnes, k večeru jsem se pro jistotu spojila s operátorem O2. A ten mi zdělil, že k nám pošle technika do 30hodin. A otázal se, proč jsem nezavolala včera?? Má otázka na něj zněla následovně- z jakého důvodu máte ONLINE ŘEŠENÍ PORUCH, když je neřešíte??!! Takže lhůta na opravu mé poruchy se tímto prodloužila o dalších 30hodin! Takže pokud bych se nespojila s operátorem, tak se problém nevyřeší nikdy!?! Protože O2 zřejmě ONLINE PORUCHY NEŘEŠÍ!!? Velmi lituji že jsme se upsali firmě O2! UŽ NIKDY!! NIKDY !!! Jelínková Marie
Číslo přípojky 222517401
Finanční kompenzace
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
poruchu lze skutečně kdykoli nahlásit online, přičemž kolegové ji budou řešit ihned, jakmile se k ní dostanou. Většinou do pár hodin, limit pro řešení je 36 hodin. Ve Vašem případě šlo bohužel o chybu na straně provozovatele infrastruktury, kdy bylo třeba zajistit výjezd technika, který zajistil nápravu.
Jako kompenzaci za potíže jsme se rozhodli Vám do příští vystavené faktury zajistit mimořádnou slevu ve výši 200 Kč vč. DPH.
S přáním pěkného dne
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.