Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednal jsem si svoz balíku.
Přišel mi e-mail že dne 12.12.2018 v době od 8:00 do 18:00 si vyzvedne řidič balík.
Celý den jsem čekal doma (s telefonem). Nikdo nepřijel.
Zavolal jsem informační službu - řekli mi, že pokud nepřijede dnes, ale určitě by měl přijet, tak mi jej doručí zítra.
Ten den nikdo nepřijel, a ani žádnou zprávu jsem nedostal.
Druhý den jsem opět celý den čekal. Opět nikdo nepřijel.
Volal jsem před 18 hodinou na informace a slečna mi řekla že neví, kde může být v tuto dobu řidič, ale počítá se svozem. Po 18 hodině jsem opět volal na info linku, ale bohužel bylo již po pracovní době.
V poštovní schránce jsem neměl žádnou zprávu a ani na telefonu se nikdo neozval proč si nepřijeli pro balík.
PPL služba Balík pro Tebe
Pokud nepřijedou pro balík, měli by dát informaci o náhradním termínu.
Mimochodem termín mezi 8:00 až 18:00 je dost dlouhá doba. Určitě jde zpřesnit. Mimochodem, jsem jinak spokojený s doručováním, které je vždy následující den mezi 12:00 až 14:00 hodinou.
Proč když jde doručování, proč nejde vyzvedávání balíků?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.