Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28864Nevyzvednutí balíku - svoz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Ladislav Derka

Znění stížnosti

Objednal jsem si svoz balíku.
Přišel mi e-mail že dne 12.12.2018 v době od 8:00 do 18:00 si vyzvedne řidič balík.
Celý den jsem čekal doma (s telefonem). Nikdo nepřijel.
Zavolal jsem informační službu - řekli mi, že pokud nepřijede dnes, ale určitě by měl přijet, tak mi jej doručí zítra.
Ten den nikdo nepřijel, a ani žádnou zprávu jsem nedostal.
Druhý den jsem opět celý den čekal. Opět nikdo nepřijel.
Volal jsem před 18 hodinou na informace a slečna mi řekla že neví, kde může být v tuto dobu řidič, ale počítá se svozem. Po 18 hodině jsem opět volal na info linku, ale bohužel bylo již po pracovní době.
V poštovní schránce jsem neměl žádnou zprávu a ani na telefonu se nikdo neozval proč si nepřijeli pro balík.


Produkt

PPL služba Balík pro Tebe


Požadované řešení

Pokud nepřijedou pro balík, měli by dát informaci o náhradním termínu.
Mimochodem termín mezi 8:00 až 18:00 je dost dlouhá doba. Určitě jde zpřesnit. Mimochodem, jsem jinak spokojený s doručováním, které je vždy následující den mezi 12:00 až 14:00 hodinou.
Proč když jde doručování, proč nejde vyzvedávání balíků?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 08:43, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.