Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28865Nevyzvednutí zásilky od odesílatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Bohuslav Schneider

Znění stížnosti

Po objednávce jsem obdržel tuto zprávu:
Vážený zákazníku,
dne 13. 12. mezi 08:00 – 18:00 u Vás vyzvedneme zásilku.
Číslo objednávky: 3800913819
Celý den jsem proto nevytáhl paty z domu. Je 18:30 hod. a nikdo tu celý den nebyl, žádný telefonát, žádná SMS.
Mám objednávky č. 3800913818 a 3800913819 tedy zrušit?


Požadované řešení

Stačí reakce, že z nějakých důvodů nemohlo dojít k vyzvednutí a že se objednávka z důvodu nesplnění požadované služby ruší...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 08:39, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.