Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Po objednávce jsem obdržel tuto zprávu:
Vážený zákazníku,
dne 13. 12. mezi 08:00 – 18:00 u Vás vyzvedneme zásilku.
Číslo objednávky: 3800913819
Celý den jsem proto nevytáhl paty z domu. Je 18:30 hod. a nikdo tu celý den nebyl, žádný telefonát, žádná SMS.
Mám objednávky č. 3800913818 a 3800913819 tedy zrušit?
Stačí reakce, že z nějakých důvodů nemohlo dojít k vyzvednutí a že se objednávka z důvodu nesplnění požadované služby ruší...
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.