Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsem musela využít náhradní autobusovou dopravu z Brna do Slavkova u Brna, místo vlakového spoje směr Veselí n.M. odjezd z Brna 17,48 hod. Autobus byl přistaven u Teska. V autobuse byl cítit celou cestu silný štiplavý zápach, který dráždil sliznice. Bolely mě oči a špatně se dýchalo. Při příjezdu do Slavkova řidič asi vypnul topení a zápach se snížil, tzn. že zápach pocházel asi z topení z nafty. Jela jsem se svou sestrou a ta již s uvedeným autobusem jela a prý to bylo to samé. Autobus jel přes Šlapanice, Blažovice, Ponětovice, Křenovice. Přece není možné cestující přepravovat takovými autobusy.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti. S pozdravem
Albrechtová Jiřina
?
|
Tweet |
V případě nevyhovujících přepravních služeb je však oprávněn spotřebitel podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.