Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28868Nedoručen balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Michaela Heinzlová

Znění stížnosti

Dne 13.12. Mi měl dorazit balík mezi 14-16hod. Jelikož jsem do poznámek při objednání napsala, ze bych si přála balíček dovézt po 16:00 i tak mi nebylo vyhověno. Ok, řekla jsem si, ze to přejdu. Jenže během těchto dvou hodin jsem se z práce uvolnit nemohla. Tak jsem již na telefoní číslo : 773636100 napsala slušně požádala, zda by šel balíček doručit ke mne do práce. Bohužel nedočkala jsem se odpovědi, tak jsem poprosila sestru aby mi balíček vyzvedla až dorazi domu. V 15:23 mi přišla sms, ze muj balíček je k vyzvednutí v parcelshopu, přitom mi nikdo nevolal, nikdo na nás nezvoníl. Tak co je tohle za komunikaci? Ani telefon nezveda!!! Tímto jsem skončila u PPL. Neskutečný jak si lidi dělají co chtějí. Je to jejich práce a stejně nedělají to co mají! Proč tuto práci děla někdo, koho to nebaví! Sbohem


Produkt

Dárek !


Požadované řešení

Žádné prémie !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 08:05, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.