Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.12. Mi měl dorazit balík mezi 14-16hod. Jelikož jsem do poznámek při objednání napsala, ze bych si přála balíček dovézt po 16:00 i tak mi nebylo vyhověno. Ok, řekla jsem si, ze to přejdu. Jenže během těchto dvou hodin jsem se z práce uvolnit nemohla. Tak jsem již na telefoní číslo : 773636100 napsala slušně požádala, zda by šel balíček doručit ke mne do práce. Bohužel nedočkala jsem se odpovědi, tak jsem poprosila sestru aby mi balíček vyzvedla až dorazi domu. V 15:23 mi přišla sms, ze muj balíček je k vyzvednutí v parcelshopu, přitom mi nikdo nevolal, nikdo na nás nezvoníl. Tak co je tohle za komunikaci? Ani telefon nezveda!!! Tímto jsem skončila u PPL. Neskutečný jak si lidi dělají co chtějí. Je to jejich práce a stejně nedělají to co mají! Proč tuto práci děla někdo, koho to nebaví! Sbohem
Dárek !
Žádné prémie !!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.