Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.12.2018 mi psali, že mi doručí zásilku objednanou přes internet ze stránky Mall.cz . V čas kdy zásilku dovezli, nikdo nebyl doma. Ne že by tedy řidič odvezl zásilku a napsal o nezastižení, ale zásilku dal na zem před dveře, kde byla všem krásně na očích. Kde ležela než jsem se vrátila z práce. Dlouhých 6 hodin tam byla a mohl to kdokoli ukrást! Opravdu se mi tento přístup velmi nelíbí a doufám, že se tohle nikdy nebude opakovat.
Objednávka číslo 105731468. Kód zboží 487531. Zboží Hasbro Twister. Příjemce Tulisová Lenka, Pomezí 343, 56971
Pro dnešek pouze omluva. V případném opakování bych musela nejspíše požadovat odškodnění za možnost případné ztráty za nepřípustné zacházení a ohrožení zásilky kvůli řidičovi. Děkuji
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by případně mohl žádat náhradu škody, která by mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.