Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28869Nepřípustné zacházení se zásilkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2018, před 6 lety

Lenka Tulisová

Znění stížnosti

Dne 13.12.2018 mi psali, že mi doručí zásilku objednanou přes internet ze stránky Mall.cz . V čas kdy zásilku dovezli, nikdo nebyl doma. Ne že by tedy řidič odvezl zásilku a napsal o nezastižení, ale zásilku dal na zem před dveře, kde byla všem krásně na očích. Kde ležela než jsem se vrátila z práce. Dlouhých 6 hodin tam byla a mohl to kdokoli ukrást! Opravdu se mi tento přístup velmi nelíbí a doufám, že se tohle nikdy nebude opakovat.


Produkt

Objednávka číslo 105731468. Kód zboží 487531. Zboží Hasbro Twister. Příjemce Tulisová Lenka, Pomezí 343, 56971


Požadované řešení

Pro dnešek pouze omluva. V případném opakování bych musela nejspíše požadovat odškodnění za možnost případné ztráty za nepřípustné zacházení a ohrožení zásilky kvůli řidičovi. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 08:02, před 6 lety

Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by případně mohl žádat náhradu škody, která by mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.