Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.12. 2018 jsem obdržela emailem zprávu, že 12.12. mi bude doručen balíček kurýrem DPD v časovém rozpětí 8 - 18h. Večer jsem zjistila, že mám 3 nepřijaté hovory z neznámého čísla, které jsem v práci nemohla vzít. Ve schránce jsem žádné oznámení o pokusu doručit zásilku neměla. Obdržela jsem email, že jsem nebyla k zastižení , že balíček nemohl být doručen. Napsala jsem na uvedený email, zprávu přímo na kurýra, v jakém časovém rozsahu budu druhý den doma. Na zprávu nikdo nereagoval. Půl dne jsem visela očima na telefonu, nikdo nevolal. Zavolala jsem ve 13 hod. sama, vynadal mi, že jsem včera nevzala telefon a že už z našeho města odjíždí.Lhal, že mi dnes volal, že jsem opět nebyla k zastižení. Nevolal. Jakýkoliv pokus se domluvit na nějakém dalším předání byl nemožný. Praštil mi telefonem. Druhý pokus o předání se tedy vůbec nekonal. Ve schránce žádné oznámení, že tu byl, opět nebylo. Večer opět email, že se ani na druhý pokus nepodařilo zásilku doručit, že jsem nebyla k zastižení. Žádný druhý pokus o předání balíčku se nekonal.
číslo balíčku 13915019704622
Vzhledem k mé profesi, nejsem schopna být od 8 - 18hod. na telefonu a už vůbec ne být celý den doma. Kurýr volá, až když už je u domu. Bez jakéhokoliv oznámení. Prosím o sms, že bude zásilku doručovat a v jakém časovém rozmezí. Není zde vůbec žádný prostor, aby člověk mohl v nějakém čase dojít případně domů, je -li to možné nebo domluvit někoho, kdo by balíček převzal. Tento přístup od 8 - 18 hod. je přinejmenším zarážející a dosti často nemožný. Pokud není možné přiblížit čas doručení na cca dobu 2 hodin, prosím vrátit balíček zpět odesilateli.
Děkuji Mgr. Jana Štrausová
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.
Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.