Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Opetovne nedoruvena zasilka,tentokrat cislo 40085970440.Ta minula pred tremi tydny byla vracena odesilateli s tim,ze adresat odmitl prevzeti zasilky.Cely den jsme byli doma a nikdo se ani neobtezoval dat vědět,ze je zasilka na ceste.Pouze ranni sms a pak nic.Byli jste seriozni,ale pres vas si nic uz objednavat nebudeme a postaram se i o nalezitou reklamu.Potize uz trvaji delsi dobu,stale jsme ridice omlouvali,ze to maji tezke.Ale tohle je totalni ignorace povinnosti dorucit placenou zasilku.
Lemplovství doručovatelů
Delat praci poradne a nes...na ni
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.