Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hodinky objednane 28.11.-zaplacene online ,potvrzeni objednavky uspesne.Ale do dnesniho dne 14.12 zadne hodinky ani vraceni penez.A kdybych ja sama nezavola ani nevim ze moji objednavku zkratka neresi.Volala jsem na linku pry nebylo schopne zasilku dorucit na vydejni místo ( a to je jako ma starost?)Tod vse zadna omluva nic.Takze dekuji pred Vanoci za darek v haji a zatim i penize!!! Na dalsi emaily s otazkou kdy bude castka vracena nebo ze bych rada opravdu zbozi mela zadna reakce.Takze mall schrabl penize a nic skoro 3000 kc.A neraci se resit.105377839
105377839 cislo k objednavky
Dodani objednavky nebo alespon penez a to co nejrychleji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Košnarová,
omlouváme se za komplikace, které se vyskytly v rámci Vaší objednávky.
Evidujeme, že již došlo k vyřízení a dne 14.12.2018 Vám byl zaslán nový dárkový certifikát, kterým byla Vaše původní objednávka hrazena.
Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou a nestandardní situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat.
Předem děkujeme za Vaše pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Peníze vráceny, ale pro příště mall.cz nedoporučuju velké zklamani