Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28874Mistenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 6 lety

Michaela Vinklářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Mohla bych poprosit, když už je možnost volby místenek, aby tato služba fungovala ... už několikrát jsem jela vlakem a místenky vůbec nesvitily... lidé zmateně chodili a někteří si museli přesedat 4x, další týden nebylo správně řazení vlaků a nikdo nemohl najít svůj vůz, a nyní jedu ve vlaku kde mám místenku na vůz 257, který neexistuje. Jako opravdu si děláte z lidí legraci ?


Požadované řešení

Zařídit aby tato služba fungovala jak má.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 08:26, před 6 lety

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.