Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 12.12. 2018 jsem zaplatila poplatek ve výši 499,- Kč za VIP členství na seznamovacím serveru poskytovaným švýcarskou firmou zvaným zhava-schuzka.com, kde bylo slíbeno zcela jiné plnění, než poskytují, profily ostatních členů zůstávají nadále rozmazány, prakticky s nikým se nedá spojit a navázat kontakt. Navíc zasílají tipy na rande s lidmi, co ani nechci a nemám zadány takové parametry. Dozvěděla jsem se taktéž, bohužel již bylo pozdě, že neoprávněně strhávají tentýž poplatek, který měl být pouze na jeden měsíc, znovu a to opakovaně. Již jsem psala výpověď o ukončení registrace a bez odezvy. Domnívám se, že jelikož toto netrvá ani 14 dní mám právo na okamžité zrušení.
Jsem registrována pod svým účtem, kterým se i přihlašuji, heslo mi bylo zasláno přímo z jejich strany.
seznamovací služba zhava-schuzka.com
Prosím tedy o radu, jak v tomto případě nadále postupovat, aby byl můj profil zrušen a nadále mi nebyl strháván poplatek ve výši 499,- Kč/měs předem děkuji
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku. Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.