Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28877Chování průvodčího pana Miroslava Říhy 14024

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 6 lety

Ivan Hrubý

Znění stížnosti

Vážení ,nemáte nikde rubriku pro pochvalu a tak to píši sem.
Ve čtvrtek 13.12.2018 jsem se dostal do problémů tím že jsem
nastoupil do špatného vlaku a vypadalo to se mnou docela špatně.
Díky nadstandardní ochotě a lidskému přístupu k cestujícímu od
jmenovaného průvodčího vše dobře dopadlo. Touto cestou mu ještě jednou děkuji a přál bych sbě i vám ,abyste takových zaměstnenců měli víc.

Hrubý Ivan


Požadované řešení

Važte si takových zaměstnaců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 10:06, před 6 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.