Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28878Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 6 lety

Martin Seidl

Znění stížnosti

Vážení,

tímto bych chtěl podat stížnost na řidiče ***, který moji zásilku vyhodnotil jako neobjednanou a odeslal ji zpět odesílateli, a to chvilku poté, co se mu nepodařilo mě kontaktovat na telefonu. Navíc se pokusil zásilku doručit jen jednou a dovolat se pokusil také jen jednou! Tím mi způsobil komplikace a zbytečný stres z toho, jestli zásilka dojde do Vánoc.

Telefon, který jsem měl v tu chvíli zrovna vybitý, jsem nemohl zvednout, což je sice moje chyba, ale okamžitě po nabití jsem ho kontaktoval (volal v 16:47 a já jsem mu zpět volal cca po 20 minutách) a on ho měl vypnutý, ačkoliv zásilka měla být dodána v čase od 16:22-18:22. Dál už mě nekontaktoval a jednoduše poslal zásilku zpět odesílateli se zprávou "nebyla objednána".

Firma irajce idnes mi navíc potvrdila, že řidič úmyslně lhal a do formuláře vyplnil, že se pokoušel zásilku předat dvakrát, což je lež. Bylo to jen jednou, a to ve středu 12.12. v 16:47. Dál už se o nic nepokoušel, vypnul si mobil a zásilku odeslal zpět jako neobjednanou, aby s tím neměl starosti.

Tímto Vás žádám o prošetření věci a postih daného řidiče, protože jeho jednání považuji za trestuhodné a naprosto nespolehlivé. Jednoznačně neprospívá dobrému jménu Vaší společnosti, protože zřejmě nebudu jediný zklamaný zákazník a zřejmě tito zklamaní a naštvaní zákazníci nebudou o Vaší společnosti referovat v dobrém.

Věřím tedy, že Vám jde o dobré jméno a nezodpovědného zaměstnance povedete k odpovědnosti.


Produkt

Zásilka 06096417951


Požadované řešení

Vážení,

tímto bych chtěl podat stížnost na řidiče Podhorského, který moji zásilku vyhodnotil jako neobjednanou a odeslal ji zpět odesílateli, a to chvilku poté, co se mu nepodařilo mě kontaktovat na telefonu. Navíc se pokusil zásilku doručit jen jednou a dovolat se pokusil také jen jednou! Tím mi způsobil komplikace a zbytečný stres z toho, jestli zásilka dojde do Vánoc.

Telefon, který jsem měl v tu chvíli zrovna vybitý, jsem nemohl zvednout, což je sice moje chyba, ale okamžitě po nabití jsem ho kontaktoval (volal v 16:47 a já jsem mu zpět volal cca po 20 minutách) a on ho měl vypnutý, ačkoliv zásilka měla být dodána v čase od 16:22-18:22. Dál už mě nekontaktoval a jednoduše poslal zásilku zpět odesílateli se zprávou "nebyla objednána".

Firma irajce idnes mi navíc potvrdila, že řidič úmyslně lhal a do formuláře vyplnil, že se pokoušel zásilku předat dvakrát, což je lež. Bylo to jen jednou, a to ve středu 12.12. v 16:47. Dál už se o nic nepokoušel, vypnul si mobil a zásilku odeslal zpět jako neobjednanou, aby s tím neměl starosti.

Tímto Vás žádám o prošetření věci a postih daného řidiče, protože jeho jednání považuji za trestuhodné a naprosto nespolehlivé. Jednoznačně neprospívá dobrému jménu Vaší společnosti, protože zřejmě nebudu jediný zklamaný zákazník a zřejmě tito zklamaní a naštvaní zákazníci nebudou o Vaší společnosti referovat v dobrém.

Věřím tedy, že Vám jde o dobré jméno a nezodpovědného zaměstnance povedete k odpovědnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 13:42, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 11:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.