Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Věrnostní program České spořitelny - Bonus program - byl platný do 31.3.2014. Od 1.4.2014 změnil svůj název na iBod, a také svá pravidla. Do 31.3.2014 si mohli všichni zákazníci ČS objednat odměny z katalogu Bonus programu za nasbírané body.
I my jsme si chtěli objednat odměnu za všechny nasbírané body, protože o nový věrnostní program, který je zjevně nevýhodný, nemáme zájem. Elektronickou cestou jsme si s předstihem převedli body ze dvou kont na jedno (dle podmínek programu) a čekali, až se bodový zůstatek aktivuje, abychom mohli učinit svou objednávku. Bohužel jsme museli čekat až do posledního dne platnosti programu, do 31.3.2014. Večer, když jsme otevřeli stránky programu, jsme ale zjistili, že stránky již nejsou aktivní a technicky nebylo možné učinit objednávku ani po několikahodinovém čekání.
Vzhledem k pokročilé večerní době (23,00) jsme nezkoušeli volat na zákaznickou linku, ale napsali přímo elektronickou žádost s objednávkou, abychom o body nepřišli. ČS se však k naší žádosti nevyjádřila a až po naší urgenci nám zaslali zamítavý e-mail, že odměny z Bonus programu již čerpat nemůžeme, že chybou bylo, že jsme nevolali Zákaznickou linku (ve 23,00?) a nabídli nám aktivaci nového věrnostního programu iBod, ve kterém však po převedení nasbíraných bodů Bonus programu, dojde k přepočtu bodů s třetinovou hodnotou a získaná odměna již není zdaleka tak výhodná, jako v předchozím programu.
O program iBod nemáme zájem a chceme si za nasbírané body objednat odměnu dle podmínek Bonus programu. Učinili jsme vše potřebné, co banka podmiňovala. Existuje nějaké řešení vzniklé situace?
Bonus program České spořitelny - číslo účtu je číslem embosované karty uživatele
Vyčerpání nasbíraných bodů v Bonus programu dle pravidel platných k 31.3.2014
|
Tweet |
V případě, že došlo k technické chybě na straně společnosti - musela by v danou chvíli dát pokyn volat na zákaznickou linku. Pokud k takovému pokynu nedošlo, nelze pokynu zákazníků vytknout, že objednávku provedli přes e-mail jiný.
Společnost se nerozhodla pro řešení stížností využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že se mimosoudní řešení sporů zakládá na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Spotřebitel má možnost řešit stížnost v rámci interního systému společnosti - přes ombudsmana či podaním elektronické či telefonické stížnosti, případně se svých práv domáhat soudní cestou.
Ačkoliv nejprve banka nereagovala na naši e-mailovou stížnost, zřejmě po zkontaktování pracovníky dTestu, a také naší další elektronickou korespondencí s bankovním ombudsmanem, najednou banka přišla s překvapivým řešením a změnou v jednání. Vyhověla našemu požadavku a umožnila nám čerpání bodů dle podmínek Bonus programu. Bohužel nebylo možné čerpat odměnu služeb, o které jsme původně měli zájem, ale řešení výběrem poukázek jiných odměn bylo relevantní a celá záležitost tak tedy byla vyřešena k naší spokojenosti.
Vzhledem k uvedenému považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.