Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hned v den kdy jsem si objednal zboží sem i objednávku zrušil. Ale eshopu se to nelíbilo a začali mi vyhrožovat, že pokud zásilku nepřijmu tak budu mít velký problém. Děkuji za odpověd
Zbavit mě starostí s podvodníkama.
|
Tweet |
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, říká, že u tzv. distanční smlouvy (smlouvy uzavřené přes internet, telefon atd.) je možné od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Směrnice 2011/83/EU také uvádí, že toto právo má spotřebitel i před získáním zboží do fyzického držení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.