Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28883Nerespektování požadavku na doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 6 lety

Libor Tesař

Znění stížnosti

Dobrý den,
logicky nechápu, proč PPL nabízí tzv. večerní doručování když za poslední dva roky danou službu v Brně ani jednou není schopné naplnit a to ani když ji samo PPL potvrdí. Navíc, vrcholem arogance je že pokud se jim nechce doručovat, pošlou email, že nemohli doručit z jejich strany a následné doručení už s úpravou na večer nenabídnou. Řidič jako ředitel zeměkoule se snaží blbovzdorně o doplední doručování. Upgrade tohoto nesmyslu nastal teď v prosinci, když nějaká řidička, než aby napnil PPL schválený požadave svévolně změnila způsob odběru na osobní... Reklamace a urgence na čísle *** zůstaly nevyslyšeny. Navíc je zajímavé, že pracovníkům call cetra nemůžete odeslat důkaz, o tom na jaký den a datum máte PPL potvrzené doručování. ifo@ppl.cz jim není přístupno tudíž diskuze o tom hnědém a smradlavé


Produkt

41450404593 ppl private


Požadované řešení

omluva, kompenzace, stažení z trhu, kdo má vysvětovat dodavatelům co je PPL za kšunt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 13:52, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.