Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
logicky nechápu, proč PPL nabízí tzv. večerní doručování když za poslední dva roky danou službu v Brně ani jednou není schopné naplnit a to ani když ji samo PPL potvrdí. Navíc, vrcholem arogance je že pokud se jim nechce doručovat, pošlou email, že nemohli doručit z jejich strany a následné doručení už s úpravou na večer nenabídnou. Řidič jako ředitel zeměkoule se snaží blbovzdorně o doplední doručování. Upgrade tohoto nesmyslu nastal teď v prosinci, když nějaká řidička, než aby napnil PPL schválený požadave svévolně změnila způsob odběru na osobní... Reklamace a urgence na čísle *** zůstaly nevyslyšeny. Navíc je zajímavé, že pracovníkům call cetra nemůžete odeslat důkaz, o tom na jaký den a datum máte PPL potvrzené doručování. ifo@ppl.cz jim není přístupno tudíž diskuze o tom hnědém a smradlavé
41450404593 ppl private
omluva, kompenzace, stažení z trhu, kdo má vysvětovat dodavatelům co je PPL za kšunt.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.