Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Celý měsíc nemám od společnosti ani řádku, zda a kdy reklamaci (zamrzlý přístroj, totéž jako při první reklamaci v létě...) vyřídí, mobilní telefon, kde prý reklamace vyřizují, je stále nedostupný, nevím o svém vadném zboží za 30 tisíc nic, podruhé již měsíc...
Laxman Premium, zakoupený v květnu od Galaxy Neurotechnology, první reklamace již v červnu, čekala jsem do srpna na vyřízení...Druhý reklamační balíček v Praze obdrželi 16.11.18 a dosud nemám žádnou informaci, zda a kdy budou reklamaci řešit
Okamžité řešení měsíc staré druhé reklamace-výměna zboží za fungující přístroj, anebo vrácení peněz. Již mi s produktem Galaxy Neurotechnology resp. s jeho nefungováním a nevyřízenou druhou reklamací dochází oprávněně trpělivost.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Překročení lhůty k vyřízení reklamace je rovněž přestupkem dle § 24 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka může rovněž podat podnět České obchodní inspekci, která může za porušení zákona o ochraně spotřebitele udělit společnosti sankci: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.