Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakované volání z více telefonních čísel s nabídkami na lepší tarify.
Dnes z telefonního čísla:734726553
Vážený pan z Prahy mě oslovoval na tykačku Verunko.. A že jsem asi pěkný éro když jsem tarif odmítla. Neskutečná drzost.
Tito lidé Vám kazí jméno společnosti.
Pokud se situace bude opakovat budu toto řešit výše... Žádná soudnost drzost... A ještě obtěžovani telefonáty o víkendu. Celý rozhovor trval 10 minut.
Nepřeji si telefonáty od Vaši společnosti
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.