Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#28892Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 6 lety

Zuzana Ondrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30. 11. 2018 jsem v této prodejně zakoupila tvrzené sklo na telefon s jeho aplikací. Prodejce při lepení sklo několikrát odlepil a znovu přilepil asi kvůli nerovnostem a bublinám. Nicméně problém je v tom, že ihned druhý den se mi sklo celé odlepilo. V pondělí 3. 12. jsem tedy šla ihned na prodejnu s reklamací daného skla, kde mi bylo sděleno, že zrovna na tento typ skla se u nich záruka nevztahuje (pokud bych si to ale nechala vyměnit a vybrala si jiný typ, tak už by mi to příště vyměnili). Za prvé tedy nechápu, proč na jedno sklo v této prodejně záruka platí a na druhé ne, za druhé nechápu, proč když jsem se pána při lepení ptala, zda to vydrží, když to pořád odlepoval a zda si mám nechat obaly v případě reklamace, jak si mi tuto informaci o nemožnosti reklamovat sklo nesdělil.


Produkt

Koupě tvrzeného sklad Caliber 3D černé na tel. Samsung S8+ a jeho aplikace


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 15:34, před 6 lety

Odpovědnost za vady prodávaného výrobku se vztahuje na veškeré zboží, které prodávající prodává. Prodávající nemůže jednostranně vyloučit některé výrobky ze své odpovědnosti. Spotřebitelka má tedy nárok na vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (tedy že zboží mělo inzerované vlastnosti).

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2019 15:38, před 6 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2019 11:59, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu oboustranné dobrovolnosti a společnost se rozhodla nevyužít naší služby, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.2.2019 12:04, před 6 lety


Zuzana Ondrová

Hodnocení: