Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30. 11. 2018 jsem v této prodejně zakoupila tvrzené sklo na telefon s jeho aplikací. Prodejce při lepení sklo několikrát odlepil a znovu přilepil asi kvůli nerovnostem a bublinám. Nicméně problém je v tom, že ihned druhý den se mi sklo celé odlepilo. V pondělí 3. 12. jsem tedy šla ihned na prodejnu s reklamací daného skla, kde mi bylo sděleno, že zrovna na tento typ skla se u nich záruka nevztahuje (pokud bych si to ale nechala vyměnit a vybrala si jiný typ, tak už by mi to příště vyměnili). Za prvé tedy nechápu, proč na jedno sklo v této prodejně záruka platí a na druhé ne, za druhé nechápu, proč když jsem se pána při lepení ptala, zda to vydrží, když to pořád odlepoval a zda si mám nechat obaly v případě reklamace, jak si mi tuto informaci o nemožnosti reklamovat sklo nesdělil.
Koupě tvrzeného sklad Caliber 3D černé na tel. Samsung S8+ a jeho aplikace
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Odpovědnost za vady prodávaného výrobku se vztahuje na veškeré zboží, které prodávající prodává. Prodávající nemůže jednostranně vyloučit některé výrobky ze své odpovědnosti. Spotřebitelka má tedy nárok na vyřízení reklamace.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (tedy že zboží mělo inzerované vlastnosti).
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený zákazníku,
naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.
Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.
Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.
Děkujeme
Mobil Pohotovost
Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu oboustranné dobrovolnosti a společnost se rozhodla nevyužít naší služby, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Hodnocení: