Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Objednal jsem si 8.12. přes e-shop autokelly sadu brzdových destiček a dvě brzdové hadice.
Termín dodání byl stanoven na 10.12. 12:15 (všechny položky byly skladem) a měl jsem být informovan o tom až si budu moci objednané zboží vyzvednout na pobočce. 10.12 přišel email že si mohu vyzvednout jen část objednávky. Vyčkal jsem ještě dva dny, a poté si pro objednávku zajel. 12.12 mi bylo řečeno že není brzdová hadice na centrálním skladu že ji museli přeposlat z pobočky v Olomouci. A přesun trvá 2-3 práce.dny. Bylo mi řečeno že hadice přijde o den později. Tudíž 13.12., v ten den jsem opět přijel na pobočku. Bez vysledku s odpovědí že zitra (tudíž 14.12.). Jelikož jsem ji nutné potreboval, říkal jsem prodavači že jestli je s tou hadici problém, objednám si ji z jiného eshopu, že mi to nedělá problém, popř si zajedu do jiné prodejny. Byl jsem ubezpečen že na 100% 14.12 přijde. Přestal jsem mít obavy, a důvěřoval jsem. 14.12. jsem v 17:00 volal na pobočku zda li si můžu hadici vyzvednout. (Mám to 30km z domova) a bylo mi řečeno že není. Zeptal jsem se jak je to možné, a bylo mi řečeno že ji ani neposlali. Že musím vyčkat dalsich 5 pracovních dní. Tudíž 21.12. bych si pro ni mohl přijet. Dost znepokojivá a nervy drásající situace když nutné potřebujete součást brzdové soustavy kterou už jste měl dávno mit a bez které se auto neobejde.
Autokelly
Zlepšit pristup k zakaznikum a spolehlivost eshopu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.