Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.Dnes kolem 9:30 jsem šla nakoupit do supermarketu v Řetenicích.Meli jste "kuřecí párky" zlevněné na 30%
Na pokladně projeli za 23,90kc tak jsem slečnu upozornila,že stojí 18,90kc.
Slečna s agresivním tónem řekla "no,to těžko" a zavolala paní, která se šla podívat,ji řekla Opravdu jsou zlevněné na 30%
Slečna se ještě víc naparila a povídá "no, Bože no tak jsou na 30tku to je toho"Tak ji říkám,že zda ji přijde normální se takhle chovat na to mi odpověděla "nějaká chytrá pozor"
Tak toto jednání se mi ale opravdu nelíbí.Chodim do penny skoro obden a pokaždé když přijdu,vždy se něco děje a slyším jak jsou na lidi vaše pokladní i vedoucí na lidia drzi.
Také jsem dělala v prodejně,ale za nás bylo "náš zákazník, náš pán"
To co předvádějí u nás v Řetenicích,je neuvěřitelné.
Jestli je tato práce nebaví,ať jdou zametat ulice.Uz do vašeho Penny v Řetenicích nevkročím!
Kuřecí párky
Domluva...
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.