Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objevila jsem na účtu odepsání částky 2247,- Kč na adresu Be2 S.a.r.l. Nepamatuji se, že bych byla členem této seznamky, možná, že kdysi před léty, ale nevlastnila jsem platební kartu s tímto číslem. Asi před rokem jsem se přihlásila na Badoo, ale po určité době jsem členství řádně ukončila. Nechápu, proč po mě chce společnost Be2 peníze za členství. Nemám žádný profil a ani heslo, jak to tedy můžu používat ? Platba byla provedena přes kartu, kterou vlastním od března 2018. Teď jsem jí musela bloknout. Stejně to ale nepomůže, jak mi bylo řečeno. Budou vymáhat peníze každý měsíc. Nevím co s tím. Jejich uvedený e-mail neexistuje. Heczková Jana
Spotřebitelka doplnila: Podala jsem stížnost na odpis částky 2247,- Kč z účtu. Vzhledem k tomu, že nejsem členkou seznamky Be2.cz, pátrala jsem dál a zjistila jsem, že jsem se skutečně přihlásila na seznamku Singles50.cz na jeden měsíc s poplatkem 149,- Kč. Teď jsem zjistila, že tato seznamka je součástí
be2 S.a.r.l. Takže se do toho musím pustit sama a členství zrušit na té jejich podivné adrese v Lucemburku, jelikož samozřejmě e-mail nefunguje.
zastavit písemně členství na seznamce Singles50, moje chyba, že jsem naletěla
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.