Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28905Odpis částky 2247,- Kč z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2018, před 6 lety

Jana Heczková

Znění stížnosti

Objevila jsem na účtu odepsání částky 2247,- Kč na adresu Be2 S.a.r.l. Nepamatuji se, že bych byla členem této seznamky, možná, že kdysi před léty, ale nevlastnila jsem platební kartu s tímto číslem. Asi před rokem jsem se přihlásila na Badoo, ale po určité době jsem členství řádně ukončila. Nechápu, proč po mě chce společnost Be2 peníze za členství. Nemám žádný profil a ani heslo, jak to tedy můžu používat ? Platba byla provedena přes kartu, kterou vlastním od března 2018. Teď jsem jí musela bloknout. Stejně to ale nepomůže, jak mi bylo řečeno. Budou vymáhat peníze každý měsíc. Nevím co s tím. Jejich uvedený e-mail neexistuje. Heczková Jana

Spotřebitelka doplnila: Podala jsem stížnost na odpis částky 2247,- Kč z účtu. Vzhledem k tomu, že nejsem členkou seznamky Be2.cz, pátrala jsem dál a zjistila jsem, že jsem se skutečně přihlásila na seznamku Singles50.cz na jeden měsíc s poplatkem 149,- Kč. Teď jsem zjistila, že tato seznamka je součástí
be2 S.a.r.l. Takže se do toho musím pustit sama a členství zrušit na té jejich podivné adrese v Lucemburku, jelikož samozřejmě e-mail nefunguje.


Požadované řešení

zastavit písemně členství na seznamce Singles50, moje chyba, že jsem naletěla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 16:41, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 09:27, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2019 21:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 06:44, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.