Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Máme novou doručovatelku. Dnes - 11. 4. jsem se právě vrátila domů a setkaly jsme se u schránek. Že nezdraví, ani neodpovídá na můj pozdrav, je jenom projev její slušnosti, který mne ovšem zaráží. Já šla do bytu, ona dávala dopisy do schránek. Když jsem odcházela po obědě z bytu, měla jsem ve schránce doručenku. V žádném případě doručovatelka nezvonila. Na doručence jsem si přečetla jméno - Pošvecová Renata. Při přebírání doporučeného dopisu na poště jsem si stěžovala na doručovatelku, ale je mi jasné, že marně. Na vašich stránkách si čtu o "širokém spektru služeb", ale mě by stačilo, kdyby listonoška zazvonila a rovnou mi předala doporučený dopis.
Jsem z Českých Budějovice.
Kleštincová Danuše
doručování doporučených dopisů
Požadované řešení mé stížnosti je jasné - ať listonoška zazvoní a předá doporučený dopis a nehází doručenku do schránky s tím, že si musím dojít na poštu.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud dochází k porušování povinnosti pracovníkem podniku, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny služby a zároveň na náhradu škody způsobené porušením této povinnosti.
V těchto situacích bývá problémem to, že je obtížné prokázat pochybení zaměstnankyně - tedy to, že nezazvonila. Prokázat toto jednání by bylo možné např. kamerovým záznamem.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: