Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2891Stížnost na doručovatelku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2014, před 11 lety

Danuše Kleštincová

Znění stížnosti

Máme novou doručovatelku. Dnes - 11. 4. jsem se právě vrátila domů a setkaly jsme se u schránek. Že nezdraví, ani neodpovídá na můj pozdrav, je jenom projev její slušnosti, který mne ovšem zaráží. Já šla do bytu, ona dávala dopisy do schránek. Když jsem odcházela po obědě z bytu, měla jsem ve schránce doručenku. V žádném případě doručovatelka nezvonila. Na doručence jsem si přečetla jméno - Pošvecová Renata. Při přebírání doporučeného dopisu na poště jsem si stěžovala na doručovatelku, ale je mi jasné, že marně. Na vašich stránkách si čtu o "širokém spektru služeb", ale mě by stačilo, kdyby listonoška zazvonila a rovnou mi předala doporučený dopis.
Jsem z Českých Budějovice.

Kleštincová Danuše


Produkt

doručování doporučených dopisů


Požadované řešení

Požadované řešení mé stížnosti je jasné - ať listonoška zazvoní a předá doporučený dopis a nehází doručenku do schránky s tím, že si musím dojít na poštu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 11:44, před 11 lety

V tomto případě, pokud dochází k porušování povinnosti pracovníkem podniku, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny služby a zároveň na náhradu škody způsobené porušením této povinnosti.
V těchto situacích bývá problémem to, že je obtížné prokázat pochybení zaměstnankyně - tedy to, že nezazvonila. Prokázat toto jednání by bylo možné např. kamerovým záznamem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 19:09, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:10, před 11 lety


Danuše Kleštincová

Hodnocení: