Společnost


RENT plus s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28917Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2018, před 6 lety

Arie Gillon

Znění stížnosti

Pri vraceni auta nam bylo receno ze je spinave. Auto bylo vycisteno, az prislusnik rekl ze to staci. Dodatecne jsme byli "pokutovani" ve vysce 5000 CZK prez kartu kterou jsem platil najemne auta. Bylo nam receno, ze v podminkach zakladniho pojisteni je receno ze jsem zavazan zaplatit spoluucast 10% vcetne skody na interieru. Naproti snimkum udelanym pri privezeni auta jsem poslal snimek po ocisteni auta a ukazal jsem, ze jsme udelali pojisteni Platinum v cene 7920 CZK, ktere ma 0% sebeucasti. Pri prijimani na letisti jsme se ptali jestli je neco nepokryto. Bylo nam receno, ze uplne vse krome zameny paliva a ztraceni klice.

Podnikatel nikdy neodpovedel na tri pripominky. Vsechno je dokumentovano emaily.


Požadované řešení

Okamzite vraceni 5000.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 13:05, před 6 lety

V daném případě je třeba zkoumat obsah uzavřené smlouvy, přičemž součástí jsou i obchodní podmínky. Jestliže nebyla pokuta ve smlouvě sjednána, má společnost nárok pouze na škody, které byly způsobeny spotřebitelem, jak vyplývá z ustanovení §2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, kde stojí, že „každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.“

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Hradí se skutečná škoda a nelze-li výši náhrady škody přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností případu soud.

Společnost také musí prokázat, že dané vyčištění interieru na vráceném autě bylo skutečně potřeba provést.

Dále je třeba taktéž posoudit, na co vše spadá sjednané pojištění, přičemž se musí vzít v potaz i ústní ujednání, tedy ono ujištění, že pojištění se vztahuje na vše, mimo paliva a ztráty klíčků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.