Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v minulém roce jsem zakoupila kočárek značky Mutsy u spokečnosti Babypark. Společnost Babypark již nefunguje a byla jediná, kdo zajišťoval dovoz a záruční servis u kočárků Mutsy v ČR. Kočárek se mi porouchal a ráda bych jej nechala opravit v rámci záruční doby.
Můžete mi napsat, zda je společnost, která končí svou činnost povinna pověřit jinou společnost k vykonání záručního servisu a zveřejnit jméno a adresu? Pokud ano, kde tyto údaje najdu?
Nebo s ukončením činnosti společnosti veškeré záruky vyplývající z koupě zboží ztrácejí platnost?
Děkuji
S pozdravem
Milada Černá
Můžete mi napsat, zda je společnost, která končí svou činnost povinna pověřit jinou společnost k vykonání záručního servisu a zveřejnit jméno a adresu? Pokud ano, kde tyto údaje najdu?
Nebo s ukončením činnosti společnosti veškeré záruky vyplývající z koupě zboží ztrácejí platnost?
|
Tweet |
Na společnost Babypark s.r.o. byl ke dni 17. 04. 2014 prohlášen konkurs. Více informací naleznete na internetových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=31aa7da3-ed2d-4b89-a43c-077a2f419f07.
Doporučujeme se blíže informovat u insolvenčního správce. Pohledávky, které máte vůči společnosti je nutné u příslušného soudu přihlásit nejpozději do 2 měsíců ode dne prohlášení konkursu.
Vzhledem k prohlášenému konkursu jsme nuceni stížnost uzavřít.