Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#28922Dodané jiné zboží, nevyřízená stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2018, před 6 lety

Josef Srna

Znění stížnosti

21.9.2018 jsem objednal a zaplatil dodávku sady tonerů u Náplně.cz (stejný majitel jako u Toner 1 s.r.o.), cena 3536,- Kč. Po urgencích dodáno 1.10.2018. Po převzetí jsem zjistil, že zboží není jak uvedeno kompatibilní a jedna z náplní dokonce ani neodpovídala objednané. Navíc byla sada dodána v nejlacinější verzi (Toner 1) a ne zaplacené KMP. Okamžitě jsem reklamoval dodávku přímo u pana Kudrjavceva. Nic se nedělo a telefony nezvedal. 29.10.2018 jsem náplně (V souladu s jejich reklamačním řádem) vrátil na prodejnu na Smíchově a sepsal tam oficiálně Reklamační protokol kde jsem žádal vrácení peněz. 3.12.2018 jsem dostal odpověď, že na prodejnu pan Kudrjavcev dodal tonery, ale opět od Toner 1. Následující den jsem toto řečení odmítl a na prodejnu oznámil. 5.12.2018 vedoucí prodejny oznámila, že vše předala vedení a více dělat nemůže. Do dnešního dne se nic neděje a telefony neberou.


Děkuji za pomoc Srna 16.12.2018


Produkt

Sada tonerů pro Samsung Xpress C 460W


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:58, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 09:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.