Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Interdate S.A.
Lisa18 / odvolání souhlasu, výpověď ze společností
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko
Vážení, vzhledem tomu, že jsem byl z Vaší strany uveden v omyl /týden na zkoušku za 45,- Kč/ přitom se mi byla stržena finanční částka ve výší 2394,- Kč, dávám okamžitou výpověď ze služby Lisa18 ID-kontaktem ARY6RC04 poskytované společností Interdate S.A., žádám o vymazání veškerých dat z registru a zároveň žádám, abyste okamžitě zrušili další příkaz k převodu peněz, tj. částky 2394,- Kč z čísla účtu 1644266028/3030, dále o okamžité vrácení předmětné částky v plné výši. V případě nerespektování mého požadavku a případného stržení další finanční částky, podám prostřednictvím svého advokáta trestní oznámení a budu vyžadovat vrácení finanční částky soudní cestou. S pozdravem Tomáš Onderko, mail: efkoudel@seznam.cz
podvodně založený účet a neoprávněné stržení finanční částky
vrácení podvodně získané finanční částky ve výši 2394,- Kč
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Zatím žádný pokrok.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.