Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dne 4.12.2018 jsem u Vaší společnosti objednávala zboží č.objednávky 11029002627. 10.12. jste mi na mail poslali Potvrzení o odeslání a osobní číslo zásilky DR3662243465u. Od té doby se nic neděje. Byla jsemm se ptát na Českou poštu a tam mi bylo řečeno, že jste to elektronicky podali, ale balík neposlali. Nemají k tomu další informace.
Děkuji za vyřešení.
Novotná Klára
11029002627
Potřebuji balík poslat do 21.12.2018 jsou to Vánoční dárky!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Novotná,
děkujeme za zprávu. Je nám líto, ale v předvánočním období se mohou některé zásilky zpozdit, proto zákazníkům doporučujeme, aby vánoční dárky objednávali s dostatečnou rezervou. Váš dotaz ihned předáváme kolegům ze zákaznické linky, kteří se Vám co nejdříve ozvou.
Děkujeme za trpělivost a přejeme hezký den.
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Děkuji moc za pomoc, díky dTestu je balík po 13.dnech na poště. Děkuji moc za pomoc!!!