Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28925Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2018, před 6 lety

Klára Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.12.2018 jsem u Vaší společnosti objednávala zboží č.objednávky 11029002627. 10.12. jste mi na mail poslali Potvrzení o odeslání a osobní číslo zásilky DR3662243465u. Od té doby se nic neděje. Byla jsemm se ptát na Českou poštu a tam mi bylo řečeno, že jste to elektronicky podali, ale balík neposlali. Nemají k tomu další informace.

Děkuji za vyřešení.

Novotná Klára


Produkt

11029002627


Požadované řešení

Potřebuji balík poslat do 21.12.2018 jsou to Vánoční dárky!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:21, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2018 12:29, před 6 lety

Dobrý den, paní Novotná,

děkujeme za zprávu. Je nám líto, ale v předvánočním období se mohou některé zásilky zpozdit, proto zákazníkům doporučujeme, aby vánoční dárky objednávali s dostatečnou rezervou. Váš dotaz ihned předáváme kolegům ze zákaznické linky, kteří se Vám co nejdříve ozvou.

Děkujeme za trpělivost a přejeme hezký den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2018 08:33, před 6 lety


Klára Novotná

Hodnocení:

Komentář: Děkuji moc za pomoc, díky dTestu je balík po 13.dnech na poště. Děkuji moc za pomoc!!!